Vi söker medarbetare till följande tjänster:
Projektassistent eller projektledare på deltid/halvtid/heltid
Tjänsten innebär att du ska leda och utveckla Insamlingsstiftelsen Choice utbildningsverksamhet. Du kommer bland annat att ansvara för Choice expansion till andra städer i Sverige och rekrytering av läkarstudenter och skolor. Du kommer även arbeta med insamlingsaktiviteter och kontakt med politiker och företag. Du kommer även sköta en del administrativa arbetsuppgifter som att skriva ansökningar och rapporter. Även arbeta med utvärdering.
Vi är en liten organisation som håller på att växa, vi söker en person som är beredd att ta stort ansvar och utvecklas.
Ekonomiassistent/administratör på deltid/halvtid
Tjänsten innebär att du ska sköta Stiftelsen Choice löpande bokföring, administrera fakturor, löner och tidrapporter. Även delaktig organisationens planerings- och budgetarbete.
Sista ansökningsdag: 2015-12-18
Vi tar emot ansökningar löpande. Ansökan ska vara oss tillhanda senast 18 december. Skriv i ämnesraden vilken tjänst du söker. Ansökningshandlingar med en kort presentation och cv mailas till: jobb@stiftelsen
Kontaktperson:
Robert Åkesson, 0707957198
robert@stiftelsen